četvrtak, 17. ožujka 2016.

SARACENI - Linija manjeg otpora (1980-81)









































SARACENI were a punk rock band from Skopje (Macedonia) in former Yugoslavia. This is their demo recordings from 1980-1981. (thanks to dronemf11)

DOWNLOAD
DOWNLOAD 2


Broj komentara: 6:

  1. Lajso hvala puno za Saraceni.Ne znam od koju staru paucinu :) si izvadio ovaj audio kolac koji ima teski,opojni i zavisan zadah postpunka 80-ih u Skoplje.U ovaj negativan i dehumanizovani svijet,Lajso i njegov blog su hrana za Euhtahiejvu usnu trubu,besplatan lek za srce i relax za sive mozocne kelije.Iako sam iz Absurd City-ja aka Skoplje jel mozes Lajso da nadzes diskografiju Last Expedition,Opstrukcija,Badmintons-ova dva zadnja benda su projekte osnivaca benda Aleksandra Makedonskog,kao i vec postiranog Saraceni.Isto tako zelio bih bend Klerzo,a od ex-yu prostore fali ovde cela diskografija Instant Karma,Obojeni Program,Supernaut,Klopka za pionira(ovaj zadnji bend je najlmadzi po osnivanju bend,ali to ne mora da znaci da nije dobar),mozda samm neke bendove u ovu brzinsku poruku sam izostavio.Nadopunicu to sledeci put.Pozdrav iz Absurd City-ja,naselje Paradox aka Chair.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...Postavljam samo izvođače do 90-ih godina...

      Izbriši
  2. Nedostaje stvar Hteo bi da znam , imam je mada je malo lošiji snimak zbog dotrajalosti audio trake .Pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja tu pjesmu, ali baš zbog toga što je snimak jako loš nisam je uvrstio u izbor...Pozdrav!

      Izbriši
  3. Last Expedition,Opstrukcija,Badmintons,Klerzo,a tu sam zaboravio i Afektivan naboj-ove grupe muziku su radili u 80-tih.Samo je Last Expedition radio u drugu polovinu 80-tih i pocetak 90-tih.Ovo isto se odnosi i za grupa Instant Carma.Sve najbolje !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Badmingtonse sam postavio, samo par pjesama koje su imale dobar zvuk, ostale pjesme su loše kvalitete...Od ostalih grupa nemam ništa, pa ako ti imaš slobodno mi pošalji...

      Izbriši