ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

KORNI GRUPA - Kuda ideš svete moj (1974) Single










































KORNI GRUPA eleventh single record from 1974.


Broj komentara: 9:

  1. http://www.mediafire.com/download/9p2q9jqndfkf07t/1983+-+Prva+Casa.zip
    To je link od grupe Pivo S Ledom. Sta koristite pa se umjesto pucketanja ploce u pjesmama cuje ono zujanje u pozadini (kao pisak).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam o kakvom zujanju se radi, kod mene ne zuji ništa...Gdje si to primjetio, da provjerim...

      Izbriši
    2. Skinuo sam tvoj rip...pjesma "Foto aparat" je nešto bolja...inače, sve u svemu, kao što sam ranije rekao, produkcija ploče je očajna...vidjet ću da li mogu što napraviti...

      Izbriši
  2. Ne čuje se pucketanje, nego kao pisak. Na primjer Grupa Soko 1987

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da li se pisak čuje u svim pjesmama?

      Izbriši
    2. Posebno u pjesmi Lejla. Zujanje i zamagljeno pucketanje.

      Izbriši
    3. Evo, sad sam preslušao cijeli album i sve je OK...opet sam preslušao i "Lejlu", i ima na par mjesta nekih visokih piskutanja (ništa značajno), ali tako je na ploči...produkcija naših ploča iz toga vremena je i inače očajna...hvala što si me o tome obavjestio...ako ima još toga, samo mi javi...Inače, prije nego što postavim ploču ili CD na blog preslušam ga bar dva-tri puta..pozdrav!

      Izbriši
  3. Ima na grupi Zurnal. Ne moguće da ploča zuji, to je kao neki filter, šta koristite da smanjite pucketanje? Imam i grupu Griva - Kog Sam Đavola Tražio. U Tebi, ali CD verzija iz 2006 godine (remaster - nemam omot). Imate li Vi facebook profil?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, kod mene ne zuji...ne koristim nikakve filtere, ručno otklanjam pucketanje, tako da čujem dobro svaku pjesmu...sad šta je tu je...nemam facebook profil...možeš poslati link CD verzije Grive, ja sam skidao sa ploče...

      Izbriši