nedjelja, 1. ožujka 2015.

SMAK - Rock cirkus (1980) Single









































SMAK ninth single record from 1980.

DOWNLOAD
DOWNLOAD 2


Broj komentara: 9:

  1. Добар дан поштовани Lajso. Да ли постоји могућност да се чује на Вашем сајту албум Delfin (2012)- тамо четири песме )групе SMAK .Перерыл цео интернет((( уз постоји .али није доступан за слушање!

    OdgovoriIzbriši
  2. Objavljujem samo albume izdane do 1990. godine...

    OdgovoriIzbriši
  3. Добрый вечер.Спасибо,что ответили.Я понял,здесь альбомы до 1990 года.

    OdgovoriIzbriši
  4. Добрый вечер.Спасибо,что ответили.Я понял,здесь альбомы до 1990 года.

    OdgovoriIzbriši
  5. Добро вече.Хвала вам што сте одговорили.Ја сам схватио,овде албуме до 1990. године. Одавно ја сам у потрази за један 1977. године Ведад Hadziabdic ја треба тешка индустрија: ,, играју мали опа опа / Otisla је ljubav мој,,.

    OdgovoriIzbriši
  6. Добро вече.Хвала вам што сте одговорили.Ја сам схватио,овде албуме до 1990. године. Одавно ја сам у потрази за један 1977. године Ведад Hadziabdic ја треба тешка индустрија: ,, играју мали опа опа / Otisla је ljubav мој,,.

    OdgovoriIzbriši
  7. Добро вече.Хвала вам што сте одговорили.Ја сам схватио,овде албуме до 1990. године. Одавно ја сам у потрази за један 1977. године Ведад Hadziabdic ја треба тешка индустрија: ,, играју мали опа опа / Otisla је ljubav мој,,.

    OdgovoriIzbriši
  8. Добро вече.Хвала вам што сте одговорили.Ја сам схватио,овде албуме до 1990. године. Одавно ја сам у потрази за један 1977. године Ведад Hadziabdic ја треба тешка индустрија: ,, играју мали опа опа / Otisla је ljubav мој,,.

    OdgovoriIzbriši