nedjelja, 30. studenoga 2014.

NADA KNEŽEVIĆ - Mir (1973) Single









































NADA KNEŽEVIĆ fifth single record from 1974.

DOWNLOAD


Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav Lajso.
    Prvo hvala ti za svu muziku koju nam poklanjaš.
    A drugo, ako mi možeš pomoči, tražim sledeče ploče?

    SP:
    Nada Žgur - Kje je kdo
    Nada Žgur - Vse bolj sam vase si ujet
    Tatjana Dremelj - Bil si samo moj
    Janez Puh - Brez Sonca Cvetja Ni
    Marko Pezdirc - Domov jo bom vzel
    Šok - Bla bla bla
    Selekcija - To Ni To
    Unioni - Videli Smo Novega Boga
    Bojan Kodrič - Annabel Lee/Vrnol Se Bodem 1977
    Dario Pongrac - Lagala Je Ona/Moja Izgubljena Ljubavi
    Dario Pongrac - Ne Želim Ništa Drugo Nego Voljeti/Zadnje Pismo
    Dario Pongrac - Pitat Će Te Jednom Starost/Samo S Tobom
    Dario Pongrac - Uvijek Mi Je Znala Reči/Marija Je Bilo Njeno Ime
    Duško Jaramaz - April Ima Gorke Suze/Igrala Bi Koza 1979
    Đani Maršan ‎- Ako Si Pošla Spat/Ima Jedna Divna Zemlja 1976
    Đani Maršan - Umrli Su Kapitani/Doviđenja Mala Moja
    Đani Maršan - Ostavi Mi Samo Pismo/Ne Želim Ništa Više 1977
    Đorđi Peruzović - Noćas Ću Tebi Doći/Na Dnu Dobrog Mora 1977
    Đorđi Peruzović - Samotnici/Zašto Smo Se Ikada Sreli 1976
    Đorđi Peruzović ‎- Luna Luda/Na Usamljenoj Plaži
    Goran Gerin - Poskoči, Momo/Mala Tanja 1979
    Goran Nikolić - Ne mogu bez tebe mila 1975
    Goran Škerlep - Romina (1977)
    Goran Škerlep ‎- Da Si Moja Djevojka/Kad Se Ljubi 1978
    Grupa 777 - Ča Se Praviš Fina/Jedna Zvijezda, Jedna Želja
    Mario Romanović - Vjerujem Ti Da Si Sretna/Vesna Mi Je Pisala 1978
    Marjan Miše - To Su Zadnji Lijepi Dani/Poznam Te Po Svemu
    Marjan Miše - Zavoljela Je Drugog/Zar Me Možeš Ostaviti
    Miki Jevremović - Zasvirat Će Jedna Mandolina/Poslušaj Me, Mala Moja
    Miki Jevremović - U kamenu pjesma piše 1976
    Miki Jevremović - Pobedila si ti / Al' je lepo biti tvoj 1979
    Miki Jevremović - Ljubavi, noćas makovi ginu / Hoću noćas to što nemam 1977
    Milivoj Vrban - Plaču Oči Nevjerne/Volim Sunce 1979
    Milka Lenac ‎- Zajedno/Bojim Se 1981
    Miro Ungar ‎- Sansalito/Nek' Traje Koliko Traje
    Mladen Grdović - Ona Sad Živi Daleko/Ako Me Sretneš 1977
    Mladen Kozjak - U Snovima Si Samo Ti/Ne Diraj U Stare Rane 1977
    Notturno - More/Jubjena Mare Moja 1976
    Oliver Dragojević - Mižerija/Rojena Valo
    Oliver Dragojević -Stine & Jasna Zlokić - Adio Bella
    Sandra Kulier - Živim Život Svo/Kad Smo Bili Zaljubljeni
    Stipe Rudan Rudi ‎- Njoj/Rekli Su Mi...
    Stipe Rudan Rudi ‎- Ti Si Neka Druga Žena/Da Li Zoveš Moje Ime
    Tatjana Dremelj ‎- Tvoje Noči, Moje Noči/Coprnica
    Vido Hrenić ‎- Meni Osta Samo Tuga/Sama Si
    Vinko Martak - Ti si nada mog života 1978
    Vitomir Petković ‎- Pogledaj U Oči/Ne Traži To 1978
    Vjeko Jutt - Doviđenja, Ljubavi Moja/Ja Sam Onaj Koji Gubi 1977
    Zdenko Cigoj ‎- Niz Te Žale, Niz Tu Pjenu/Koga Još Čekaš Majko

    LP:
    Opatijski Suveniri - Opatijski Suveniri 1976
    Đelo Jusić - Sreću Čine Stvari Male 1976
    Dario Pongrac - Romantik


    Znam, da ne slušaš te muzike, ali možda se nešto nađe.
    Unapred zahvalan
    Sergej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si, to nije moj fah..Uskoro ću postaviti Mikija Jevremovića - 18 žutih ruža sa Zlatnim dečacima...jedino to imam...Pozdrav!

      Izbriši
  2. Ni moj. Ali to su ploče koje mi još fale i na kojima bo mogao bas gitaru svirati Čarli Novak, pa jih zato tražim.
    Hvala. Želim ti lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala što me razumiješ. Te se ovih dana desi malo puta.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši