srijeda, 6. kolovoza 2014.

POSLEDNJA IGRA LEPTIRA - Zajedno smo piškili u pesku (1987)










































POSLEDNJA IGRA LEPTIRA fifth studio album from 1987.

DOWNLOAD


Broj komentara: 7:

  1. Odgovori
    1. Imam sve, naravno, ali mi je neki tip koji zastupa AZRU sve blokirao...Ipak, sve od AZRE možeš naći na mojoj stranici: www.samoovdje.blogspot.com

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ma, kao on "zastupa" prava na AZRU, pa me je tužio Bloggeru i Youtubeu, ako ne poskidam sve od Azre sa svojih blogova, blogger i youtube će mi ih zatvoriti...Bedastoća, ali takvi smo mi "ljudi"...

      Izbriši
  3. Hvala za Azru! Usput, da ne znaš kojim slučajem koja značenja ima riječ "zauman"? Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa, ne znam...nešto oko uma, valjda...

      Izbriši