četvrtak, 31. siječnja 2013.

DEN ZA DEN - Den za den (1980)










































Frequently compared to Macedonia's most famous progressive rock group Leb i Sol, personally I don't hear it so much. DEN ZA DEN are way more fiery, with a stronger melodic sense. Still there's no denying the late 70's fusion sound. What separates Den za den from the pack is the exceptional guitarist, the distinct melodies, and perhaps best of all, the insane drumming along the lines of Arti + Mestieri. I'm a sucker for active drummers, so I naturally rate this one higher than other fusion albums of the era. Maybe Slovakia's Fermata is the closest comparison amongst the usual suspects like Mahavishnu Orchestra and Weather Report. (from rateyourmusic.com)


Broj komentara: 7:

  1. Rapidshare - Download permission denied by uploader

    Primjetio sam da neki ljudi imaju problema sa rapidshare postavkama. By default svi rapidshare folderi su sada private. Treba folder za share promijeniti iz private u public. Evo na brzinu, korak po korak, kako to napraviti.

    1. U desnom uglu gore staviite miša preko username i klik na account overview.
    2. Na desnoj strani pokraj folder alias klik na edit.
    3. Izaberite ime za share folder i klik save.
    4. Vratite se gore na vrh stranice i u meni stavite miša preko my files i klik na file manager.
    5. Sad vidite svoj folder ili foldere i na svakom folderu je lokot.
    6. Desni klik na folder koji hočete dijeliti i klik na privileges.
    7. Sad vidite poruku "this folder is private".
    8. Desno pokraj name stavite miša preko znakova i imate 3 opcije.
    9. Users are allowed to see folder content (svi vide sve datoteke u folderu).
    10. Users are allowed to download data from this folder.
    11. Users are allowed to upload data to this folder.
    12. Sad pokraj Public Access klik samo na srednju opciju (download), nitko ne vidi datoteke i nitko osim vas ne može upload-at u folder. Klik na save.
    13. Sad vidite da se folder promijenio iz private u public.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zamolio bih Vas da,ako je moguce,postavite ovdje album grupe "Tok Zivota" iz 1981 godine.Unaprijed Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, malo je komplicirano, ali pokušat ću...

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema album od Toka života, žao mi je...

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, napravio sam to što si mi preporučio, otvorio sam novi folder pod imenom "lajso", ali u njemu nema ništa, prazan je...provjeri da li to uopće funkcionira, ako sam ispravno postupio, pa mi javi...

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo sad prebacujem svoje linkove u folder "lajso"...je li to u redu...možeš me kontaktirati na mail: ljiljana.lovric.rimac@os.t-com.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajde, molim te, javi mi da li rapidshare sada radi...

    OdgovoriIzbriši